FullRulle




Det är så himlans skönt att vara långledig!
I fredags så var Johanna och Niklas här och käkade tacos..
Jag och johanna satt och gjorde smycken fram till halv 2 på natten :)
Det var skoj och armbanden blev fina!
Lägger upp bilder senare när jag har lagt in dom på datorn..



Igår (lördag) så flängde jag mest runt kändes de som.
På dagen var jag och E mest runt lite varstans..
Sen på kvällen var jag först hem till S en sväng å snodde lite kläder, sen hämta vi 
upp Ida och V sen full fart i swiften till Snoddas där de vankades biljardkväll med heta räkor!
Hann även med en sväng till Carro, Moa och Tessi som satt i Carros lägenhet och viina lite.
Mycket trevligt!

 
Eftersom jag spar mina krafter tills på fredag så var jag chaufför åt mina kära vänner..
Slutade dock med att jag följde med in på kroga, det var faktiskt helt OK.
Dansade lite, snackade lite och dansade lite mer.
Skjutsade S till Fontan sen hem till sig innan jag åkte hem och la mig i min sköna säng!


Vaknade 10? Nu har jag lax i ugnen och råris på spisen, äta lite sen match på fagge..
Hejja min 31:a och FAIK!




So Long!




Kommentarer
Postat av: Moa

fin blogg sandra..mycket fin blogg=)

2009-10-18 @ 13:59:05
Postat av: madde h ;)

du brukar väl inte dansa? är inte du som mig, hänger i baren?

2009-10-18 @ 16:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0