Härliga fredag!



Nu har jag äntligen jobbat klart den här drygperioden. Och det betyder att på dom två
kommande veckorna så jobbar jag bara 4 skift. De känns så fint :)



Igårkväll så var jag E och M på Bio.
Flickan som lekte med elden.. Jag har hört många säga att dom tycker att den
första var så himla mycket bättre, men jag tycker den här var väldans bra med!
Man måste absolut se den :)




Och på tal om bio, jag längtar så sjukt mycket tills 21/11 då New moon har premiär!
Den som inte vet vad de är film så kan jag tala om att det är uppföljaren till TWILIGHT "om jag kunde drömma"
Har ni inte sett filmen eller läst böckerna så tycker jag verkligen ni ska göra de!! :)



 
 Nu på kvällen så har jag, E, Jukko och Nadja varit på oleary´s och ätit!
Det blev som vanligt en underbar fajita pita! Mumms!
Sen åkte vi hem till oss och drack lite rödvin och tjåla strunt! :)
Alltid lika trevligt!





Imorgon lördag går i fotbollens tecken.. Vi börjar med att dra till min 16 årige bror i Örebro.
Han ska spela sin första match med sitt nya lag Örebro SK talangtrupp!
Ska bli skoj att se! Hejja Adam!!
Sen på kvällen blir de att se på fotboll på tv. Danmark-Sverige :)
Go Sweden!


Nu blir de strax sängen!
So long!







Flickan som lekte med elden










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0