då var de dags igen!



Idag var de dags för säsongens första match uppe på fagerliden så jag tog med mig Ida-marie upp för en korv och lite hockey tittande.. De va sviin kallt i hallen, tur att jag hann leta rätt på vinterstövlarna :)
Vi satt med Fia och johanna och deras små vild djur. Faik vann med 6-4 mot karlskoga! jeeejj!


Tycker lite synd om E nu.. Han ville klippa sig och jag brukar ställa upp å göra de.. den här gången vart de inte riktigt som vi hade tänkt oss.. :) de slutade med att vi rakade av allting! (tur att skönheter klär i allt)

Imorn är jag ledig och det känns så fruktansvärt skönt.. Ska över till Nbg och klippa mig!.!.! page hade jag tänkt mig.. hmm vet inte riktigt hur de kommer bli.. kommer förmodligen att ångra mig ganska rejält efteråt..
Känns som att de är dags för lite förändring! Bildbevis kommer!


Nu blir de sängen!
byebye long hair!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0