rubrik




Dåligt med uppdatering iknow mään som sagt.. jobbet!
Nu har jag en 36 timmars fm´s helg bakom mig
och de känns väldans skönt! Imorgon är de em och
betydligt piggare miner.. Men innan de SWE-FIN OS hockey.
06:00 åker tv:n i sovrummet på.. sen hur mycket jag kommer att
se är en annan historia!

Ikväll har jag även hunnit med att måla badrummet en sväng..
Vårat badrum har sett helt bedrövligt ut.. Lite av våran "akilleshäl"
som E så fint uttryckte sig.. Men nu ska de bli ändring på de..
Blir vita väggar med svart golv (som resten av lägenheten)
lite fräscha prylar och Woola!
Före och efter bilder kommer när allt är klart!

Nu blir de att krypa ner i sängen!



seeya!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hallo där. Ja nu har jag öppnat upp en ny blogg och jag är taggad till att blogga igen :) Allt är bra här nere i Barca förutom en visdomstand som spökar :( Ha det fint. Kram

2010-02-22 @ 15:35:10
URL: http://lifeasitisbcn.blogg.se/
Postat av: J

kan man måla golvet?

2010-02-22 @ 19:11:44
URL: http://mjsl.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej Sandra! Kul att se vad du har för dig, det var ju ett tag sen sist om man säger så:-) Allt bra med dig? Jag vägrar ju facebook så jag har inte så bra koll på vad alla har för sig, får höra en del genom Petter, men han är ju inte killen med koll direkt.. :-) Ha det bra! Kram

2010-02-24 @ 14:07:49
URL: http://piacecilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0