VHV

(vill ha vår)
Jag har verkligen börjat längta till våren!
Jag är nog en av få som gillar mycket mycket snö,
men nu känns de som att man kan de här..
Bort med snön och fram med de gröna gräset!
Och förra årets gröna matta till vardagsrummet!
Sen jag tog bort de snorgröna i höstas har jag hunnit
haft lila och grått.. De var ju snyggt, men inte som de gröna! :)
De håller nog några månader till...
Så lite längre fram åker IKEA mattan "hampen" fram igen.
Och till den måste jag inhandla lite nya ljuslyktor och kuddfodral..
eller kanske sy egna av nått häftigt tyg.





        Hampen från ikea
      
                                         Ljuslyktor från KOSTABODA




    tyg med möstret unikko från marimekko
 
                                         
 
                                                    Kanske ett grönt kak/frukt fat?











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0