orange


Jag har gjort en grej nu.. en grej som jag verkligen inte trodde att jag skulle göra..
De är inget mer eller mindre än att jag har köpt orange till vårat
vardagsrum.. Har varit så emot de länge men har efter många om och men fan börjat gilla de..
och nu när vi va i västerås sist åkte jag dit.. inhandla ett ex antal blockljus, smala?! ljus, blommor
och har även bytit ut mina fina fejk grönaäpplen och bytit ut dom mot fina fejk apelsiner!
10 kr st på pickaboo! Kanoners!






Nu fattas bara att plocka fram svarta mattan igen och inhandla några
kuddar jag har sett ut på lagerhaus...





Har även förvandlat min fula kaffeburk till en fin kaffeburk
Har ingen förebild men så här vart resultatet!




Kommentarer
Postat av: Lina Sjöström

LOVE ORANGE!!

2010-05-09 @ 10:49:34
URL: http://luckyliniz.blogspot.com
Postat av: panni

du är så duktig, sändy! jag beundrar dig, skryter om dig och är stolt över dig! och så saknar jag dig lite också.. PUSS

2010-05-10 @ 20:27:10
URL: http://mjsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0