Nov. 4, 2010




Äntligen är de klart!
Idag blev jag och erik (på papperet) husägare!
De har varit lite strul hit och dit, men nu när allt äntligen är
klart så känns de helt underbart! Vill bara ta vårat pick och pack och flytta NU!
Men jag får lugnt och fint vänta till 1 feb!

Huset är på 210 m2 med 8 rum och kök!
Så ja! De är stort med många rum och mycket
att göra i alla åtta.. De kommer bli en grym utmaning
med mycket slit och jobb! Men jag tror eller nej jag vet att
resultatet kommer blir sjukt bra :)
Jag har redan börjat planera in i minsta detalj! 


om någon är intresserad av en lägenhet
i västanfors så vet ni vart de finns en till Salu!
Postvägen 11B! Out on blocket soon! 




Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis till er! Det kommer bli super!

2010-11-05 @ 12:59:56
Postat av: becca

Vart ligger huset då!?!

2010-11-05 @ 13:32:35
URL: http://reberecca.blogg.se/
Postat av: Sandra

Cactusvägen 10 :)

2010-11-05 @ 15:06:41
Postat av: Lina

Finally!!!! En update!!

Vad skönt att allt är klart nu! Jag är så glad för er skull! <3

2010-11-07 @ 21:32:16
URL: http://luckyliniz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0