ropa inte hej..





Så himla typiskt.. Jag å E har dragit ut på att sätta upp våran platt tv i
sovrummet såå himla länge nu.. Och när inte den är uppe så har jag en
förmåga i att strunta i allt annat som ska ordnas där inne.. 
Det ser mer eller mindre förjävligt ut! Meen så när vi äntligen hade fått fingrarna ur..!
Så visar de sig att vägg fan är tunn som ett jävla asplöv och går inte att sätta upp en 30 kg tv
på bara så där..  Så nu ska de grejjas med en massa grejer hit å dit innan de går att sätta upp..
Jag vet hur de kommer bli.. den där tv:n kommer stå där en väldigt lång tid (till).
Åh jag vill bara att allt ska bli klart och fint nu!
Jag har dock äntligen tagit tag i min idé med mitt elementskydd..
Man får ha lite överseende med tanke på att jag har gjort de heelt själv :)
Vart ganska nöjd med resultatet iaf.. Lägger ut en bild strax..
och ett stort + till min käre sambo som äntligen lyckats fått iordning alla sladdar å skit
vid tv:n i vardagsrummet :) Blev jätte nöjd! Hoppas de blir lika bra i sov rummet!

Onsdag och jag ska ut och jobba natt.. 22-06, både idag och imorn..
Helt okej när man tänker på hur mycket man blir ledig sen. Ska försöka lyssna
klart på fjärde och sista twilight boken. Dom är ju så bra! men vill inte att de ska ta slut :)
Tur att jag har Sandra "konis" på jobbet som förstår mig! hihi!

Nej om man skulle ta och göra lite nytta kanske..
En dusch och lite matlagning!

HejjHejj!





                                  inga sladdar längre :)
    tv


                                    elementskyddet
    elementskydd



Kommentarer
Postat av: Be Inspired -Inreding och design

Så otroligt otroligt otroligt snyggt alltså... Visste inte ens att du hade en blogg!!! Gud så kul.



Puss gumman///Sofie

2009-09-08 @ 18:31:50
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

WOW vilket snyggt elementskydd! Gillar det skarpt! Har ni byggt det själva?`Otroligt kreativt och snyggt. Ha en fin dag. Kram Emmy

2009-10-07 @ 10:33:12
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0