Lusselelle


Jo men visst.. Jag ska vara med i lucia tåget på jobbet!
Trodde de skulle vara ett skämtsamt tåg med mycket flum...
ACK så fel jag hade!
Det är stört allvarligt, men de gjorde de hela faktiskt kul :)
Alla är jätte duktiga och fina!
Sa jag förresten att JAG ska vara lucia?
Fråga mig inte hur de gick till, men de ska bli kul!
Känns som man är tillbaka på mellanstadiet..  
Kommer precis ifrån luciatågsträning + klädprövning!
Träning på torsdag igen sen på fredag är de! :)
Börjar nästan bli lite nervig...
usch ja.. wish me luck!







So Long!




Kommentarer
Postat av: madde hilfiger

mellanstadiet? du va väl lucia i 9an också?! du är den bästa lucian ever! <3

2009-12-13 @ 19:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0