Bloggkunskap

Satt vid datorn till havl 2 igår natt och försökte förstå mig på en massa grejjer gällande bloggen..
Gick inte såvidare bra.. De slutade med att jag drog iväg en beställning på lite pärlor och kejdor för strax över 600 kr! :)
Skulle kunna beställa hur mycket som helst. De finns så mycket fint!

Nu ringde Emeli nyss och undra om jag ville med på en fika.. Klart jag vill! :)

Ikväll kommer familejn Friskopf, Eriksson, Norman hit på tacos.
De blir mysigt! :) Så nu ska de styras lite..

                                                                   Hej så länge!                           

                                                                                                  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0