Bull & kak bakning!

Börjde dagen med jooordens mensvärk..
Trodde ett tag att jag skulle stryka med. har aldrig kännt sån smärta förut..
Tack gode gud för Pronaxen!!

När smärtan äntligen hade försvunnit så kom jag på den briljanta idén att jag skulle baka lite :)
Fyller ju faktiskt år på onsdag. heela 23 år!
Så mot kvällningen blev de vaniljbullar och kolakakor som tillverkades :)
Smakade helt okej!
Hoppas att farmor proffsbakerskan gillar dom :)

Jag bjöd över Ida på nybakade bullar och en kopp kaffe..
De va trevligt :)  








P.s har fortfarande inte fått mitt paket med pärlorna!!! Grr!





Kommentarer
Postat av: Therese

Hej :) tack så mycket. Grattis i efterskott hoppas dagen var kanon :) Ja bara å hojta till nästa gång gänget ska träffas å fika så kommer jag. Puss å kram

2009-07-23 @ 11:26:57
URL: http://mtdb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0