Höst looken!




Förresten.. Nu är de dags för frisyrbyte igen!
Hur myckte jag än trivs i att vara väldigt blond så sliter de nå fruktansvärt på håret.
Har ju trots allt vart de i så många år nu.. De börja synas på kvaliteten..!
Såå innom en väldigt snar framtid blir de både frisyr och färg byte..
Önskar och hoppas att jag nöjer mig med de och inte utsätter mitt hår för den blonda tortyren igen..
Har beställt löshår i från www.tajmahal.se




Min vision är att de ska se ut ungefär så här
Nu är de upp till Johanna :)


Mitt löshår     Mischa Barton




Va tror ni?






Kommentarer
Postat av: telé

Kommer bli sagolikt på dig drottningen

2009-11-11 @ 23:09:16
Postat av: Hanna

ÅHHH Det kommer att bli jättebra på dig gumman! När sker förvandlingen? Kortare hår också? Puss

2009-11-13 @ 07:38:52
Postat av: H(OM)E STYLING

Kommer bli grymt sandra, har också funderat på att löshåra mig igen.. till jul. En gång löshår -alltis löshår! Kraaaaaam sofie.

2009-11-15 @ 11:15:39
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0