cheap friday!



Igår kväll var vi ut med jobbet och käkade kycklingbuffé på oleary´s.
Maten va helt okej, men drickat var ännu godare :)
slutade med att jag vart väldigt överförfriskad!
men de va en härlig kväll.. mindre härlig morgon, mådde verkligen skiiit och jag som hade lovat att följa med Johanna och barnen till västerås.. Jag gick upp en halvtimme innan vi skulle åka, gick till ica och köpte en fanta sen var de bara att kööra! Lite MacDonalds mat på de så var jag med igen :)
Kom hem för ca två timmar sen, då gick jag och la mig en stund..

Nu har vi fin besök här.. Jeppe och lilla söta max är här och tittat på lite fotboll!
Så jag ska pallra mig till Ica för att köpa lite dricka och nå gott!

Ikväll blir de lugnt tror jag :)
återstår att se!


so long!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0