konstnär



Har ännu hittat någon tavla som passat mig i smaken...
Så jag kom på den brillianta idén att jag målar en själv!
Jodå här ska de målas.. Drog till pickabo och köpte mig
två stycken typ canvas tavlor (vita) och lite oljefärg..
Började skissa lite igårkväll.. Vi får se hur de slutar.
Om inte annat så är de kul iaf :) älskar ju att hålla på
och pyssla med allt möjligt!
Lägger ut en bild när mästerverket är klart!
Vem vet, den kanske är värd mycket pengar om
några år när jag blivit världsberömd :)



Nu så kommer snart Johanna med barnen
och fikar lite! Känna som de va länge sen nu..

Imorgon är de underbara seco som gäller!
06-18 heela helgen! Lovley!



So long!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0