vill ha!!




Jag är jätte nöjd med våran relativt nya lägenhet.
Vi har en öppen planlösning för kök/vardagsrum.. De är väldigt litet
 men jag är super nöjd!
MEN just för att det är så öppet så ser man ju alltid
allting.. Tex sitter du i soffan med vänner och kollar på en film
så sitter man i princip 3 meter ifrån köksbordet...
Och de hade ju inte gjort någonting om man hade haft ett
super coolt och fräscht bord, men de har inte vi..
(om man frågar mig) E håller nog inte med mig..
Så därför har jag nu letat rätt på
vårat framtida bord och stolar.
Och de blev inte ens så hiskiligt dyrt heller!
Jag är super nöjd med både pris och design!




Take a look!









So Long!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0