landslaget


 I min familj älskas de fotboll! Ända sen jag var liten har
de varit fotboll.. Pappa har i princip spelat så länge jag kan minnas
(fram till ett par år sedan) jag har spelat fotboll båda min bröder
spelar fotboll! Till och med mamma tycker att det är kul att titta
när min bröder spelar(!!) Hur som haver så andas de fotboll i
föräldrarhemmet i Kärrgruvan! De gör de hela så enormt jävla stort
när vi igår fick reda på att min äldsta lillebror hade blivit uttagen till
P-17 Landslaget!! Det går inte med ord att beskriva hur jävla glada
och stolta vi blev! Så nu packar vi bilen full och styr  kosan ner mot
Falkenberg för att se Adam dra på sig den blå/gula tröjan för första gången! 
 




                  GRATTIS ÄNNU EN GÅNG AUDI!!! ♥
   

                        



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0