avundsjuk



Igår på eftermiddagen kom några av E´s H.kompisar hit..
Dom skulle nämligen kolla upp en "lämplig" (läs supa resa) avslutningsresa med laget.
Prag var de tänkt och de låter inte speciellt lockande i mina öron..
Men sen kläcker min käre sambo den briljanta idén om att åka till Barcelona istället..
Tre ögonlocksblink senare och allt var uppkollat och klart!
Jag bli så avis.. Jag har varit i Barcelona 2 ggr...
1 gång 2008 med emeli när jag fick träffa världens bästa Teresa
och sen 1 gång 2009 när jag drog med mig E ner för att visa hur bra de va!
Jag vet att dom kommer ha de så sjuukt roligt!!
Men jag tröstar mig med att medans dom dricker öl på
nasty monday
så sitter jag & Sofie och dricker drinkar på
någon asball krog i London, samtidigt som Torres
kommer in igenom dörren och ber om mitt nummer
 (som jag självklart inte ger ut)


Drömde mig tillbaka medans jag snabbt bläddrade igenom
Barca bilderna...









Så om ni inte redan hade förstått de så rekommenderar
jag er som har möjlighet att åka till
Barcelona starkt!
Gör de! Ni kommer inte att bli besvikna!


So Long!






Kommentarer
Postat av: Nr 14

Sandra lilla...... det är ju inte alls någon supar resa vi åker ju dit för det fina klimatet och kultur upplevelsen i katalonien.......

2010-03-07 @ 18:37:58
Postat av: Sandra

Haha jovisst J! Kanske du och 23 som tydligen är för fina för vandrarhemmet! ;) De blir tidiga kvällar och museeum på dagarna! my ass!

2010-03-07 @ 19:00:23
URL: http://shinylilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0