lat


Härligt



Att vara sådär fruktansvärt lat som jag är!
Jag är lat på alla sätt och vis.. Låter inte de som drömkvinnan?
Inte nog med att jag bara kommer träna 2 pass denna
vecka (bodypump 07:15 och spinning 19:00) imorgon...
Vilket är lite om man frågar min PT..
Så gick jag även in till chefen idag och tog ledigt BÄGGE nätterna..
Vilket alltså betyder följande; Ledig tills nästa onsdag!

På torsdag drar jag och herr E ner till Örebro och hälsar på
Lillebror äldre modell och passar även på att se
Fagersta´s finest Bruket på “Virus”
Kommer bli sjukt roligt och jag hoppas på fullt ös! 
                   
http://www.youtube.com/watch?v=Yy2p9GSquGQ

                    
                             Bruket


Nu ska jag lägga mig i soffan och bara njuuta av att vara ledig i ganska exakt en vecka!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0