när helvetet fryser till is!


Ja de är ungefär nu..
Det jag aldrig trodde skulle hända har hänt..
JAG HAR KÖPT ÅRSKORT PÅ ARENA!
För dom som känner mig vet att detta är ett stort kliv i mitt
lata livsnjutar (godisätande) liv! Jag tänker inte dra för stora
slutsater om vart detta kommer leda... Jag tar en dag i taget
och sen får vi se hur länge jag orkar hålla i.. Har börjat idag med
att skriva papper och bokat ett spinningpass till morgondagen..
Är en aning nervös redan nu.. Meen 2010 ska bli ett bra år..
Jag har blivit lovad att "man blir så mycket piggare av att träna"
så jag hoppas de stämmer!

Det återstår att se!

Nu ska jag hälla upp ett stort glas sprite
medans jag fortfarande får!







So Long!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0