vecka 1

Äntligen lördag


Yippie!
Jag har klarat av första veckan med årskort!
De har faktiskt gått över förväntan bra.
Började som sagt med spinning i måndags,
tog mig vatten över huvudet på tisdagen genom
att gå på boxercise (fick jag välja skulle jag aldrig gå dit mer)
Onsdagen åkte jag och E till västerås och införskaffa oss
de efterlängtade köksbordet plus stolar! (bild kommer)
Dvs träningsfri dag!
Torsdag-->gymmet
Fredag --->Core/spinning

Idag Lördag FIKA på hembyggsgården! 
imorn söndag gymmet igen.. 

Såå då var vecka 1 avklarad...
återstår bara.. hmm låt se.. resten av mitt liv?

Sa jag förresten att jag inte har ätit en
enda godis/chips bit? och inte en sipp läsk?
 
De är det lördagarna är till för! :)


Nej nu ska jag och E strax möta upp våra kompanjoner för dagen
Johanna & niklas (även kallad kalle)


So long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0